Posted by: zvonimir | 15.09.2006

Šta je meni ovo trebalo?

Dana 09.09.20006.god. ja i moji prijatelji jutro 9.00 sati uzimamo prutke i ampere te idemo u šljivu. Rosa svojim blagim dodirom prima se za travu. Ptice pjevaju i suncu se raduju, veselo društvo penje se na brdo iznad sela Radovanja i kreće u akciju.Tu je Željo zvani b…..o?.Miki,Iva i drugi.Šljive su se počele trest, ose grist no i to neće omesti veselo društvo.Pala je jedna šljiva, druga i tako desetak,došao je doručak.Svim smo se lijepo najeli i krenuli dalje.Počala je glavana tema Politika koja je već odavno isfurana i koja pomalo ide na živce. Oborili smo još 30-ak šljiva. Postao sam pomalo umoran od posla i pića. Ruke crne i žuljave, kosa prljava a ruke ranjive od trnja.Ljudi šta je meni ovo tebalo?


Responses

  1. Dobar post, samo razdvoji retke malo,bit ce citljivije.Drugi post: PJESMA MI SRCE PARA, RAKIJA MI DUSU CIJEPA:::::::::::


Leave a Reply

Categories

